Senja Airsoft Klubb

IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

Share | 

Her e en link tel filmen.. litt dorlig Youtube kvalitet men e bare førr å vise litt!:)

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
jonnymi
Admin

Antall Innlegg : 226
Telefonnummer : 95307411

PosteTema: Her e en link tel filmen.. litt dorlig Youtube kvalitet men e bare førr å vise litt!:)   Oktober 12th 2009, 20:36

http://www.youtube.com/watch?v=69E0waJrU0Q

Barret M82A1
Sig Sauer 556
M15 defender
Glock G18C
Claymore M18A1
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Ken E. Sørensen
Medlem

Antall Innlegg : 198
Telefonnummer : 41503655

PosteTema: Re:   Oktober 12th 2009, 22:49

Kameraet funka JÆVLA bra! men det som hadde vært tøft e om du klare å få peila inn det kameraet sånn at du får den linja opp med det du sikte på så man ser liksom ka øuan dine ser på, fetta det blir jævla bra det dær! kvaliteten e ingenting å klage på. Gimme more !!!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
jonnymi
Admin

Antall Innlegg : 226
Telefonnummer : 95307411

PosteTema: Re: Her e en link tel filmen.. litt dorlig Youtube kvalitet men e bare førr å vise litt!:)   Oktober 13th 2009, 00:29

Blir meir tel helga.. eg glemte faktisk at eg hadde det på haue.. før robin sa... Fett nu på cam'en.. Reply: eg har det ikke med meg ligg i biln.. Robin: dud du har det på haue..... (Jonny gjør en sjekk..... omg eg har d på hode.. lol ) blir sikkert bedre neste gang.. både eg å jugga har ett slik cam:) BI KINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG:)

Barret M82A1
Sig Sauer 556
M15 defender
Glock G18C
Claymore M18A1
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Her e en link tel filmen.. litt dorlig Youtube kvalitet men e bare førr å vise litt!:)   

Til Toppen Go down

Her e en link tel filmen.. litt dorlig Youtube kvalitet men e bare førr å vise litt!:)
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Litt bileder frå Kølner-Taunusgarasjen på Setermoen.
» S: Mustang- og litt mopardeler
» Det vart litt komesj på iskjøringa idag ;P
» Lett mc dekk 3.00-18 eller litt bredere eller smalere ønskes
» Ulmer litt i rosenes leir, igjen - satt og las litt på 1% tråden og helt uten grunn så ble den stengt