SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Echo 1 E90x2 "Akimbo"

Go down 
AvInnlegg
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 34
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Echo 1 E90x2 "Akimbo" Empty
PosteTema: Echo 1 E90x2 "Akimbo"   Echo 1 E90x2 "Akimbo" EmptyFebruar 22nd 2010, 23:41

Har bestemt meg for å bestille dual E90trx (P90) ganger to just for kicks! Fant et jævla bra tilbud på nettet ofc kor jeg får begge våpenan med 9.6v 2000mAh 2xlow + 2x high-cap magasin tel rætt under tre tusen spenn, blir å bestille så snart det lar seg gjøre. Våpenan har gode reviews og det blir en sykt kul opplevelse å bruke akimbo E90 i de spillene som kommer, selv om det er for det meste et CQB våpen blir det sykt tøft, i tillegg så har vi 1-2 nye våpen til utlåns våpen om det behøvs. Blir Kiiiing!
Til Toppen Go down
Ken E. Sørensen
Medlem
Ken E. Sørensen


Antall Innlegg : 198
Join date : 17.06.2009
Age : 34
Bosted : Finnsnes
Telefonnummer : 41503655

Echo 1 E90x2 "Akimbo" Empty
PosteTema: Re:   Echo 1 E90x2 "Akimbo" EmptyFebruar 25th 2010, 00:33

Bare til Informasjon så blir jeg i snarere fremtid å sende en bestilling på 2xP90tr Classic army i tillegg Til en Desert Eagle ifra Airsplat.com siden det e sinsykt mye billigere en i norge og om det er flere som finner noe som er utilgjengelig i norge som de er intereserte ifra denne web butikken så si ifra om du vil legge til en egen bestilling ilamme, både toll og frakt(15$/80kr) blir jo da også mye mindre. Isåfall si ifra tidlig.

http://www.airsplat.com/

ps: ingen overkill plz...
Til Toppen Go down
 
Echo 1 E90x2 "Akimbo"
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» "STOPP SNØMANNEN"
» Offisielt "Gunless"

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Forum :: Diverse softgun snakk-
Gå Til: