SenjaAirsoft
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Senja Airsoft Klubb
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Vinterspill kommer snarest.!

 

 Debrief Flatneset 29.08.10 WW2

Go down 
2 posters
AvInnlegg
MikMo
Admin



Antall Innlegg : 211
Join date : 09.06.2009
Telefonnummer : 97156687

Debrief Flatneset 29.08.10 WW2 Empty
PosteTema: Debrief Flatneset 29.08.10 WW2   Debrief Flatneset 29.08.10 WW2 EmptyAugust 29th 2010, 21:16


Først en stor takk te Robin som tok initiativ te game og sørga førr at det blei nåkka av.

Deretter en stor takk te tyskeran som lemna igjen et fantastisk anlegg som vi kan dra nytte av te airsoft-fun.


For en gangs skyld funka oppmøte dritbra. Alle kom i tide, så båtskyssn over slapp å vente. (jonny hadde for sikkerhetsskyld tatt med pils førr å bligjøre han Arnfinn i fall vi va førr sein:) Presisere at pilsn ikkje blei drukken mens vi kjørte båt. Allikevel va det vel fleire som mistenkte diverse når vi sku i land på holmen. Den landgangen der va litt sånn Kon-tiki møte Titanic. Vi kom skjeivar te breddn enn både han Elton John og Jan-Thomas. Vel i land brukte vi litt tid på å fordele oppakning før vi satte i marsj te spillområdet. Nån av våre yngre deltakera hadde en smule buksevann fordi dem hadde hørt skrekkhistoria om landmine og nazi-zombia. Jens-Magnus måtte ha med seg softgun når han sprang 20 meter unna oss førr å hente en jakke han hadde glømt:) Prescious:)

Akkurat det kan vel kanskje også kjennetegne spillområdet litt. Det va jævli autentisk og sørga førr ei flott setting førr å game i. Vi boltra oss villt i gamle bunkersa, skyttergrave og nærstridsstillinge.

Førr min egen del så hadde eg sett Full metal jacket som oppladning te game og va klar som et egg. Første gamet rakk eg vel ikkje å fyre av et einaste skudd. Jonny sørga fint førr at eg blei kverka rett etter start. Som om eg ikkje va stugg nok fra før, så fant han åsså ut at etter at eg va dau, så fyrte han av en ekstrasalve i haka på meg. Sia holdet va såpass kort, så fikk eg fine blodflekka i balaklavaen:) Vi kjørte et par runda med games i bunkersan ved tunnelåpninga på skalandssia. Deretter gikk vi tilbake ved lasarettet, spiste mat og kjørte flere games der.


Skulle gjerne dedikert 1000 ord til å beskrive kor ufattelig kult det va å spille i bunkersan der, men eg tenke at det får vi holde førr oss sjøl. Dem som ikkje va me, får heller ikkje vette:)

Må avslutte og gå å legge ungen. Se om eg får tid å komplettere litt på debriefen seinar. Eller om dokker vil, så e det bære å legge ut kommentara sjøl:)


Takk førr ei fantastisk spelling.

mvh
Hit


Til Toppen Go down
Jørgen
Leder
Jørgen


Antall Innlegg : 194
Join date : 09.06.2009
Age : 33
Bosted : Senja, Gryllefjord

Debrief Flatneset 29.08.10 WW2 Empty
PosteTema: Re: Debrief Flatneset 29.08.10 WW2   Debrief Flatneset 29.08.10 WW2 EmptySeptember 1st 2010, 20:26

Eg må sei at dettan va en dritbra location å kjøre game på, at vi ikkje har brukt flatneset tidliare, d fatte eg ikkje!
De som ikkje møtte opp, har verkeli gådd glipp av nokka fantastisk!

Eg og stian varma opp med nazi-zombie kvelden før, og det førte tell at man blei overnervøs av å springe rundt en plass der det sikkert va en del blodie slag in ww2!Razz
Va på tur inn i et par bekkmørke bunkersa aleina, men snudde brått i åpninga da man bynte å se førr seg en hær av nazi-zombies som kom krypanes med hender og føtter på slæp!:S

Ufatteli rått å game attme bunkersan på sia av base-campen.. eg, stian og jonny sku sende Jens-Magnus igjønna skogen førr å flanke defenders av bunkersan.
Han fikk beskjed om å holde seg lavt og være stille.. Jauda.. han hørtes ut som DEN svære elgen som kom brusanes gjønnom skogen, fikk ikkje tid tell å se kordan d gikk me han da eg plutseli fikk d førr meg at eg sku sprenge alt eg makta nedover veien førrbi bunkersen.. skaut i villa mot bunkersan mens eg beina nedover, og slengte meg bak første gresshaugen eg faktisk fikk plass å gjømme meg bakom.. deretter kom 5 min. med å ligga som et slakt på bakken førr å prøve å få pustn tbake igjen.. når eg endeli klarte å puste normalt fikk eg fyrt av et par salva før eg fikk en midt i skailln! ( thanks Andrê"?" !)

Alt i alt en kjempevellyka dag med svette, 1000 knottstekk, bålkos og svidd pølsa me brød:) AWESOME!


Jugga toll!
Til Toppen Go down
 
Debrief Flatneset 29.08.10 WW2
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Debrief Rødbergodden 23 August
» Debrief Vintergame @ Sildevika
» Debrief Rødbergsodden 12.09.2010
» Debrief Rødbergsodden 21 april 2011
» Debrief etter game på Rødbergodden 16 August

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
SenjaAirsoft :: Her spiller vi :: Debriefing-
Gå Til: